קפה זואי רחובות לוגו לבן

משלוחי אוכל מבית קפה איכותי

זה כבר למעלה מעשור שבית קפה ביסטרו זואי קפה הוא פינה שלווה ומרגיעה ברחובות, שנעים להירגע בה מהמולת היום. במהלך השנים שלנו דייקנו עוד ועוד את התפריט שלנו, כך שאנו יכולים להציע לכם תפריט ביסטרו כיפי ואיכותי.
התפריט שלנו כולל לא רק ארוחות בוקר טעימות אלא גם מארזי בראנץ' מפנקים במיוחד, סלטים עשירים במיוחד, מנות עיקריות מגוונות (על בסיס צמחוני, עוף ודגים) ועוד. בא לכם בכלל על סנדוויץ' טוב? בהחלט מומלץ כאן גם על הזמנת כריכים טעימים. אנחנו אפילו מכינים כאן ריבות אורגניות וטבעוניות שכדאי שיהיו במזווה שלכם, מנות ילדים שהקטנים יאהבו לזלול, פסטות שיוצאות מהשגרה ועוד מנות לפתיחה או מנות צד אקלקטיות וטעימות במבחר אקלקטי וטעים, וגם קינוחים קלאסיים לצד קינוחים ייחודיים (כבר טעמתם קינוח ג'לי מאצות ים עם פניני טפיוקה וקוביות קוקוס ג'לי ברוטב קוקוס מתוק?). ויש עוד – התפריט שלנו מציע הרבה הפתעות טעימות העשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים.
החדשות הכי טובות הן שאתם לא צריכים להגיע אלינו בשבילן – אפליקציית משלוחה מאפשרת לכם לעשות הזמנת משלוחים מאיתנו בקלות ובמהירות.
יש למשלוחה אפליקציית משלוחים ידידותית ופשוטה לשימוש, ואתם מוזמנים להשתמש בה גם להזמנת משלוחים מזואי קפה.
תוכלו להזמין מאיתנו משלוחים בכל יום באמצע השבוע מסוף שעות הבוקר עד הלילה וביום שישי עד אמצע שעות הצוהריים. אנחנו מבצעים משלוחים אל רחובות, נס ציונה ועוד ערים ומושבים באזור.
רוצים לפנק את בן/בת הזוג בארוחת פיקניק או בראנץ' טעים? כאמור, יש לנו בשבילכם מארזים מפנקים ומעולים שממש מומלץ ליהנות מהם: מארז בראנץ' זוגי או משפחתי (לחם בוטיק, גבינות, ממרחים, שקשוקה, סלט, ועוד), וגם מארז מפנק לכל שעות היום (עיקריות בשריות, פסטה ולזניה, תוספות חמים, סלטים ביתיים, סלט ירקות וקינוחים).
אתם מוזמנים גם לפנק אנשים אחרים ולהפתיע אותם בהזמנת מארז אליהם הביתה!
התפריט של זואי קפה מלא באפשרויות מגוונות באופן יוצא דופן, ויש כאן גם הרבה מנות שמכוונות עבור סועדים המקפידים מאוד על אכילת אוכל בריא. גם בגזרת השתייה תוכלו לבחור בשתייה קלה או במשקאות בריאות: מיצים סחוטים מפירות הדר, פירות יער ופירות נוספים.
אבל גם מי שמחפש כאן אוכל נחמה בלי לחשוב על הפן הבריאותי ימצא כאן הרבה נחמה ופינוקים ארנצ'יני, כריך ברזואלה סינטה, רביולי פולנטה בשמנת עם תרד, אספרגוס, פטריות ושמן כמהין, המבורגר 400 גרם בלחמניית בריוש, פיש אנד צ'יפס, פירה חלבי עם בצל מקורמל ועוגת קראק פאי הם רק כמה דוגמאות מהמבחר הנהדר.
אז רוצים להזמין משלוח מזואי קפה רחובות? בזכות אפליקציית משלוחה זה יהיה ממש מהר! כל מה שצריך לעשות הוא לבחור את המנות שמתחשק לכם לקבל, להכניס את פרטי המשלוח (אם הם עדיין לא במערכת) ולשלוח אלינו את ההזמנה בקליק אחד אחרון.
הזמנת משלוחים ברחובות מעולם לא הייתה קלה יותר, וזה נכון להזמנת משלוחים מזואי קפה במיוחד. והעיקר – שיהיה לכם בתיאבון!

חזור